Blommor (steffi)












Min mamma är galen i blommor, de senaste tre veckorna har hon köpt massor med blommor och de ni ser på bilderna är bara några få av dem! Det är fint men jag fattar inte vart det plötsliga intresset kom ifrån? Det är i och för sig typiskt henne att göra sådana här saker. Hur som helst idag är det en underbar dag med sol och det är 23 grader ute! Men det känns lite konstig, jag bär fortfarande jeans för vinter försvann så fort, jag har inte hunnit vänja mig vid solen. Sommarkläderna måste fram nu. Inte nog med att det är skolavslutning snart, jag och Tilde ska iväg till Saint Malo om 19 dagar!  Det ska bli så underbart, vi ska även vara några dagar i Paris och förhoppningsvis shoppa. Nu ska jag ut och cykla i det här fina vädret.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0