090506 (Steffi)

 





Oj, oj dålig uppdatering igen! Inte nog med det är det samma gamla ursäkt, alltså skolarbete. Tilde och jag har inte riktigt lärt oss att balansera blogg och skola. Vi måste skärpa oss, men den här månaden är nog ändå tyngst av alla, för det är nu de sista projekten ska avslutas de sista proven, sista chansen. Och det är klart vi måste ta den för vi båda siktar högt.

Men hoppas alla hade en trevlig valborg, själv var jag med kompisar på gärdet, vi satt ute i mörkret på en filt, det var jättemysigt. Annars har jag inte haft mycket för mig än plugg, låter riktigt tråkigt, igår tog jag en paus och gick ut och tog lite bilder på molnen. Det såg ut som att det skulle kunna börja regna när som helst, det var så stora och mörka moln, men det gjorde det aldrig. Nu ska jag gå och läsa "Damen med enhörningen" av Tracy Chevalier och mysa lite med katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0