What to wear? (Steffi)



Okej, så imorgon ska jag på en liten get together med några vänner och vi tänkte ha nått tema, nått i stil med den här vill jag vara/så här har ni aldrig sett mig förut. Vi är väldigt duktiga på att klä ut oss, så jag hoppas att det kommer att bli lyckat. Jag funderar på hur jag ska se ut, naturligtvis och sitter och kollar efter lite inspiration. Resultatet får ni väl se imorgon eller på söndag. Annars var jag och Tilde i stan och inne på Deichmann och självklart finns inte skorna jag vill ha och självklart hittar Tilde skor som hon vill ha :P Typiskt, alltid när jag väl hittar skor jag gillar så är någonting fel, är faktiskt förvånad över att jag ens har några skor med min petighet. Men men jag måste söka vidare, så hoppas ni också får en bra helg!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0