Saint Malo (Steffi)


                                        

Okej, så Grekland blir inte av, utan jag ska på språkresa istället! Jag och Tilde har tittat på lite olika ställen och vi har kommit fram till att Frankrike passar oss. STS erbjuder resor til Saint Malo och Antibes men eftersom man får spendera två dagar i Paris om man åker till Saint Malo, lutar det åt det hållet nu. Det verkar väldigt mysigt där, en liten stad med
55 000 invånare. Tyvärr kan denna resa krossa planerna om att gå på PEACEANDLOVE- festivalen, men kanske det är värt det. Det var ändå mest Lykke Li jag ville se där. Hoppas det här blir av, hade velat åka till Grekland men det blev lite dyrt. Aja, nu ska jag på ju-jutsu så jag måste gå, bye!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0