090330 (Tilde)

Har inte bloggat sen igår så jag får snabbspola gårdagen och dagen för er. Ja, igår var jag som sagt på vintage mässan, det var kul att gå och strosa runt bland de olika kläderna. Det blev mycket titta och lite köpa men jag fick med mig en tröja hem.
Sen när jag kome hem blev det lite plugg och sen på kvällen kom några familjekompisar till oss på middag.

Idag så har jag varit i skolan, det är den längsta dagen men det gick faktiskt ganska fort och det var en "smärtfri" skoldag. Efter skolan följde jag med pappa och kollade på kök, vi ska ju flytta i sommar och då är det total renovering som gäller.
Jag kome hem vid halv åtta så jag har inte hunnit göra så mycket förutom att äta middag och plugga lite. Nu ska jag slå mig ner framför tv:n.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0