090327(Tilde)


En knäpp bild på mig från tjejkvällen vi hade för några veckor sedan.

Vilket bajsväder det blev nu då ... Jag som trodde vi gick mot ljusare tider. I guess not ! Idag har det varit väldigt lugnt i skolan, jag älskar verkligen våra fredagar. Jag tror inte att man kan ha kortare dagar.
Etfer skolan mötte jag upp min kompis klara för fika, så vi två drog till mocco för en lite födelsedagsfika (hon fyllde år igår). Det var mycket mysigt.
Jag kom precis hem och ska nu packa för att ikväll sover jag bortai, jag och en annan kompis ska hem till Steffi och ha en skräckfilmskväll!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: bella

Sv: Tack så mycket:)

2009-03-27 @ 17:33:30
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0