090323 (Steffi)

Hejsan, det var ett tag sedan. Både Tilde och jag har haft väldigt mycket på gång och har verkligen inte haft någon tid över till bloggen. Men det ska det bli ändringar på! Tar verkligen varje dag som den kommer, det är två veckor kvar till påsklovet och då kommer jag äntligen få andas ut. Eller egentligen inte, ska vara hemma men har massor att göra då också... aja. Just nu har jag tagit en pause från allt, speciellt skolarbete och tänkte kolla på nått avsnitt av 90210 på surfthechannel. Det är verkligen en jättebra sida om man vill se på olika program gratis och slippa ladda ner.   

Vad har annars hänt under tiden jag inte har bloggat? Jo, min katt har fått två små underbara kattungar, båda pojkar gissar vi. Så vi försöker komma på passande kattnamn just nu, några förslag? Min mamma var jättesnäll och gav mig en ipod nano, hon köpte den till båda men verkar inte så intresserad att använda den. Så nuför tiden lyssnar jag på Veronica Maggio vart jag än går...  

Annat som ska göras denna vecka:

  • So prov och en debatt som tillhör provet, 
  • Ska försöka ta mig till SATS med mamma
  • Måste bestämma mig, språkresa eller Grekland och det är inte ett enkelt val



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0