090305 (Steffi)

Lång dag, men är äntligen hemma. Just nu ska jag ta reda på varför en korv kostar 10kr, det är den enda läxan tills imorgon. Lite senare ska jag på ju-jutsu träning, jag tränar för att gradera mig till nästa bälte (orange) men jag har missat så många lektioner för att få det nu.

Just det! Deichmann har kommit till Sverige nu! Ser verkligen fram emot att titta in i deras butik, förhoppningsvis lämna den med några påsar. Jag fick deras broschyr och har reda hittat några favoriter. Ett stor plus är att det är så billigt också, har inte sett ett par som kostar över 300kr än... Annars hittade jag dessa från forever21 men tullavgiften är inte så rolig.

Ps. Texten försvinner alltid när jag lägger till en bild, måste fixa det  så bilden med skorna kommer i ett annat inlägg.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0