I'm BACK(Tilde)

Halloj! Nu är jag tillbaka, eller jag kom faktiskt i lördags men jag har haft fullt upp.
Jag hde det i alla fall mycket bra i fjällen, fast tyvärr var jag lite dålig en dag och kunde inte åka skidor den dagen. I alla fall så åkte vi skidor två dagar (jag en då) och sen hyrde vi skoter i tre dagar. Det var faktiskt väldigt roligt att åka snöskoter, jag körde och var uppe i 100 km/h coolt va !? :P Men jag har haft det bra helt enkelt.
Annars har jag haft fullt upp med att plugga till ett noprov som jag hade idag. Det gick bra och det är skönt att ha det överstökat. Nu ska jag ner i källaren och hämta skidkläderna för på lödra drar alla nior i min skola till abisko.
Seee Yaa

Xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0